Naše společnost

SIL Naše společnost

Společnost SIL Servis Partner a.s. byla založena v roce 1999 s původním názvem SIL Eastern Europe. Základní činností je zajišťování komplexních služeb v oblasti oprav a servisu výpočetní techniky včetně periferních zařízení jak v době záruky, tak i po jejím uplynutí. V současné době patří SIL Servis Partner k největším nezávislým opravárenským společnostem výpočetní techniky v České republice. Nabízíme své služby širokému spektru klientů od výrobců a distributorů výpočetní techniky až po koncové zákazníky. Díky kvalitnímu systému dopravy zásilek tvoří naše zákazníky firmy i koncoví uživatelé z celé České republiky a Slovenska.

Převážnou část opravovaných produktů tvoří notebooky, netbooky, tablety, mobilní telefony, osobní počítače, LCD monitory k PC, LCD a plazmové TV, tiskárny a dataprojektory. Největší důraz klademe na rychlost a kvalitu oprav, čímž dosahujeme velké spokojenosti našich zákazníků. K opravám v našich servisních střediscích používáme moderní měřící, diagnostickou a pájecí techniku. Naši technici mají vysokou odbornost, dlouholeté zkušenosti a jsou vyškoleni u výrobců či dodavatelů. Poskytujeme také odbornou konzultaci technických problémů našich zákazníků.

Naším hlavním cílem je poskytovat zákazníkům takové služby, aby pocítili v co nejmenší míře případné problémy s poruchami své výpočetní techniky. V našem servisním středisku pracuje 18 techniků provádějících opravy a naše kapacita je přes 2.000 oprav měsíčně, přičemž jsme schopni tuto kapacitu v případě potřeby okamžitě navýšit. Centrála společnosti sídlí v Ostravě.

Provádíme sběr vadného zboží přímo u zákazníka prostřednictvím přepravní společnosti. Těmito způsoby dovedeme pokrýt celé území České republiky a Slovenska.

Společnost SIL Servis Partner zajišťuje také RMA služby pro koncové uživatele. Tato služba je vhodná pro ty výrobce, kteří mají jeden centralizovaný servis pro více zemí, ve kterých pak poskytují záruční výměny prostřednictvím lokálních partnerů. Svým partnerům nabízíme rovněž služby profesionálního helpdesku (technická podpora pro zákazníky).

Od roku 2007 jsou servisní služby, poskytované společností SIL Servis Partner, certifikovány v rámci systému managementu jakosti dle normy ISO 9001.

Mapa sběru vadného zboží


Doplňky a náhradní díly k notebookům  Objednávka svozu zásilky k reklamaci