Popis služby
Služba Notebook Express Repair je určena pro ty zákazníky, pro které je standardní doba vyřízení reklamace jejich notebooku (která činí v našem servisním středisku v 80% případů cca 3 až 5 pracovních dnů) příliš dlouhá a potřebují mít notebook neustále k dispozici a jakékoliv jeho odstavení z důvodu závady potřebují minimalizovat.
Pravidla poskytnutí služby
Službu je nutné objednat při předání notebooku k reklamaci /
opravě.
Při objednání služby Notebook Express Repair bude oprava započata
prioritně a bude dokončena za vynaložení maximální péče v
nejkratším možném termínu, nejpozději však do 24 hodin od převzetí
vadného zařízení do opravy (počítáno pouze v pracovních dnech; do
uvedené lhůty se nezapočítává čas potřebný k přepravě notebooku
prostřednictvím smluvního přepravce). U některých typů závad může
být reklamace / oprava vyřízena již za několik hodin. O ukončení
opravy a možnosti vyzvednutí notebooku bude zákazník vyrozuměn
prostřednictvím telefonu nebo SMS.
V případě, že je zařízení, u kterého je objednána služba Notebook
Express Repair, k opravě doručeno prostřednictvím přepravní
společnosti, bude výdej opraveného zařízení, resp. předání
přepravní společnosti PPL nejpozději následující pracovní den po
doručení zásilky.
Pokud byla služba Notebook Express Repair objednána a z nějakého
objektivního důvodu nebyla oprava dokončena do 24 hodin od přijetí
zařízení k reklamaci / opravě, částka za službu nebude
účtována.
Objednáním služby Notebook Express Repair nevzniká servisnímu
středisku povinnost ji poskytnout a nelze ji vymáhat, pokud
existují objektivní překážky k jejímu poskytnutí. Těmito
objektivními překážkami mohou být:
- aktuální nedostatek náhradního dílu, potřebného k realizaci opravy
- povaha závady, která vyžaduje podrobnější diagnostiku či delší testování po opravě
Cena služby
Cena služby Notebook Express Repair je 900,- Kč včetně 21% DPH. Cena je splatná při výdeji opraveného notebooku, není-li dohodnuto jinak.
Doplňková informace
Opravou zařízení se nerozumí pouze výměna nebo oprava vadné komponenty, ale také testování správné funkce zařízení a všech jeho rozhraní a také zahoření zařízení nepřetržitým provozem pod zátěží (zpravidla po dobu minimálně 8 hodin), což dobu nutnou ke správnému provedení opravy prodlužuje.